Započela kampanja 'Imaš pravo' kojom se zastupaju potrošačka prava u EU

Autor:

  • Tea Trubić

27.08.2019.

, Image: 318014177, License: Royalty-free, Restrictions: , Model Release: yes, Credit line: Profimedia, Alamy
Profimedia, Alamy

Jučer je započela kampanja Europske komisije 'IMAŠ PRAVO' koja će biti zadužena za informiranje hrvatskih građana o potrošačkim pravima, kako u Hrvatskoj, tako i u ostalim članicama Europske unije.

Kampanju je osmislila Glavna uprava za pravosuđe i potrošače, a koja će se odvijati u 10 europskih država.

U sklopu kampanje lansirana je i službena internetska stranica na kojoj građani u svakome trenutku mogu saznati koja su njihova prava i kako ih koristiti.

- Svi vole biti u pravo, a potrošači mogu biti sigurni u svoja prava tek onda kada su s njima dobro upoznati. - smatra Igor Vujović, predsjednik Unije potrošača Hrvatske.

Kampanja 'Imaš pravo' u Hrvatskoj će se odvijati od kolovoza 2019. godine do proljeća 2020. godine, a pokrit će tri ključne teme; putovanje u paket-aranžmanu, promjena banke i transparentnost bankovnih usluga te pravo na povrat kupljene robe u roku od 14 dana.

S obzirom na to da su ciljana skupina kampanje građani u dobi između 18 i 35 godina, društvene će mreže biti jedan od ključnih komunikacijskih kanala kampanje s porukama označenim hashtagom #yourEUright.

Prvo pravo s kojim će kampanja upoznati hrvatske potrošače odnosi se na putovanje u paket-aranžmanu. Naime, to im pravo jamči da mogu zahtijevati odgovarajuće sniženje cijena za bilo koje razdoblje u kojem je postojala neusklađenost između kupljenog i dobivenog.

- Mojim će pratiteljima ova kampanja biti vrlo zanimljiva i korisna. - izjavio je svjetski putnik i putopisni bloger Kristijan Iličić koji se i sam pridružio kampanji.

Inačica na drugom jeziku / Alternate language version