Sajam, koji se održao od 5. do 9. listopada u Kölnu, najveći je svjetski sajam ove vrste, a ove godine je pod motom 'Okusi budućnost – Taste the future' proslavio svojih 100 godina postojanja. Sajam je okupio 7,590 izlagača iz 106 zemalja, te preko 170.000 posjetitelja što je bila idealna prilika za predstavljanje hrvatskih prehrambenih i poljoprivrednih tvrtki.
- U Njemačku smo prošle godine izvezli poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda u vrijednosti 157 milijuna eura, a uvezli smo 457 milijuna. Takvi proizvodi čine tek 8 posto našeg ukupne robne razmjene s Njemačkom pa je potencijal za rast velik. Zato HGK kontinuirano pomaže promociju hrvatskih tvrtki iz poljoprivredno-prehrambene branše na sajmovima poput ovog - istaknuo je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.
Vinkovačka tvrtka Pekar jedan je od domaćih izlagača, a njen direktor prodaje Domagoj Radić ističe da već godinama rade na kvaliteti proizvoda i budno prate zahtjeve tržišta.
- Godišnje isporučimo robu za oko 250 kupaca, od najmanjih do najvećih. Kako smo ostvarili suradnju i sa inozemstvom, naročito sa Njemačkom i Austrijom, ne čudi činjenica da smo aktivni na mnogim sajmovima diljem Europe. Puno ulažemo u marketing i promidžbu, tako da su sajmovi logičan slijed naših aktivnosti. Želimo da nas kupci i potencijalni partneri upoznaju, a također i mi želimo upoznati druge tvrtke i proširiti vidike. Sajmovi su odlična prilika za to i mi se rado odazivamo - izjavio je Radić, dodavši da su i do sada imali uspješne suradnje sklopljene baš na sajmovima.