Brelcome, Portugal te neće nikada napustiti!

Autor:

  • Karla Juničić

20.03.2019.

visitportugal.com

Plakat kampanje #Brelcome

Ono čega se mnogi pribojavaju zbog Brexita je: 'izgubit ćemo britanske turiste!'. No, ne morate se bojati ako smislite pravu kampanju u pravo vrijeme.

- Brelcome, Portugal te neće nikada napustiti ! - glasi slogan kampanje portugalske Turističke zajednice koja poziva britanske posjetitelje da posjete tu zemlju unatoč Brexitu.

Kampanja navodi da portugalski zalasci sunca, pijesak s plaža, valovi i okusi neće nikada napustiti Ujedinjenu Kraljevinu. Britanci će moći nastaviti uživati u dobrom životu, sunčanju. gastronomiji, surfanju, golfu i mnogo čemu u Portugalu.

Na svojim društvenim mrežama, kampanja tvrdi da se unatoč 'malim trikovima', koje se dogode tijekom života, neke stvari ne mijenjaju.

- Dio smo povijesti zajedno, kao bliski suradnici, promijenili smo tijek svijeta. Nijedna granica nas neće razdvojiti – piše na društvenim mrežama turističke zajednice. Naime, Portugal i Ujedinjena Kraljevina su bili saveznici protiv Španjolske.

Ministar gospodarstva Pedro Siza Vieira izjavio je novinarima prije objave Brelcome kampanje kako će primiti turiste bez potrebe za vizama te će imati ostaviti 'otvorene koridore u Brexitu kako bi turisti mogli ući bez prekida'. Nadodao je da će zadržati pristup pregleda putovnice elektroničkim putem za turiste koji dolaze samo u Portugal te će osigurati i prijevoz kućnih ljubimaca.

- Sve će biti stvoreno tako da se turisti iz Ujedinjenog Kraljevstva ne osjećaju - unatoč Brexitu - da postoje bilo kakve promjene u njihovom iskustvu u Portugalu – rekao je Vieira.

 U 2018. godini, Portugal je posjetilo oko 12.8 milijuna stranaca među kojima su britanski posjetitelji bili među najbrojnijima.

Brojni su izrazili strahove da bi zbog Brexita zemlja mogla pretrpjeti gubitak od 33.5 bilijuna eura, navodi AP.

Komentirajući portugalsku kampanju, iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za Euractiv su izjavili da također 'planiraju provesti više promotivnih kampanja s 'nagalskom na promociju turističkih proizvoda', primjerice njihove promotivne aktivnosti vezane za nautički turizam su se između ostalog uvelike provodile na tržištu Ujedinjene Kraljevine.

- Riječ je o tržištu u kojeg Hrvatska turistička zajednica, uz tržište Njemačke ulaže najviše sredstava u promotivne aktivnosti s ciljem daljnje afirmacije Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije za britanske turiste – priopćili su iz HTZ-a nadodavši da prema najavama turoperatera s britanskog tržišta 'Hrvatska ima stabilnu poziciju te se očekuje zadržavanje pozitivnih trendova i nakon Brexita',  iako su krajnji učinci izlaska Ujedinjene Kraljevine iz Europske unije i dalje 'neizvjesni'.

- Unatoč Brexitu, različita istraživanja provedena krajem 2018. pokazala su kako Britanci u ovoj godini planiraju putovati više nego lani – izjavili su iz HTZ-a.

Inačica na drugom jeziku / Alternate language version