Ponukan negativnim iskustvima nakon što je Rusija iskoristila društvenu platformu kako bi utjecala na ankete koje su omogućile američkom predsjednika Donalda Trumpa da dođe do vlasti, Facebook je odlučio zaštititi glasanje u 27 zemalja Europske unije 26. svibnja.
Novost je da će oglašivači morati dati provjerene i javne informacije i detalje o svojem kontaktu prije no što pokrenu političku kampanju na društvenoj mreži kako bi povećali svoju odgovornost u borbi protiv lažnih oglašivača.
Provjeravanje kontakta i ograničenja zahtijevat će i od oglašivača koji se bave 'političkim temama' dokaze o prebivalištu u zemlji iz kojih potječe kampanja te da svoje oglase pohranjuju u javnu bazu podataka sedam godina, zajedno s informacijama o svrsi kampanje, potrošnji i dohvatu.
Pravila će tražiti da oglašivači budu transparentni u dokazivanju svojih izvora financija. Taj zahtjev je u prošlosti pretrpio brojne kritike jer Facebook nije vršio detaljne provjere detalja koje su korisnici navodili na svojim profilnim stranicama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....